وزیر بهداشت می گوید که دولت ایالتی 200 واحد دیالیز در سراسر TN فراهم کرده است


وزیر بهداشت ما.  سوبرامانیان در بیمارستان مراقبت های ثانویه در Ammapet در Salem، که توسط وزیر ارشد MK استالین از طریق ویدئو کنفرانس در تامیل نادو در روز دوشنبه، 11 مارس 2024 افتتاح شد.

وزیر بهداشت ما. سوبرامانیان در بیمارستان مراقبت های ثانویه در Ammapet در Salem، که توسط وزیر ارشد MK استالین از طریق ویدئو کنفرانس در تامیل نادو در دوشنبه، 11 مارس 2024 افتتاح شد. اعتبار عکس: E LAKSHMI NARAYANAN

ما، وزیر بهداشت، گفت که DMK، پس از به قدرت رسیدن، بیش از 200 واحد دیالیز را به بیمارستان های دولتی مختلف در این ایالت ارائه کرده است. سوبرامانیان روز دوشنبه، طی مراسمی در Ammapet که در آن، وزیر ارشد MK استالین، بیمارستان مراقبت های ثانویه را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

آقای سوبرامانیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: بیمارستان مراقبت های ثانویه در آماپت که با هزینه 42 کرور روپیه و توسط آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) ساخته شده است، در مجموع دارای 94 تخت شامل 20 بخش مراقبت های ویژه است. ICU) تخت. این بیمارستان همچنین دارای 10 واحد دیالیز است، علاوه بر 20 واحدی که در حال حاضر در بیمارستان کالج پزشکی دولتی موهان کومارامانگلام (GMKMCH) کار می کنند.

وزیر ارشد همچنین خدمات آزمایشگاهی یکپارچه نصب شده با هزینه 1 کرور روپیه در بیمارستان دولتی Mettur، علاوه بر مراکز فرعی بهداشتی در Kalparapatti و P. Nattamangalam و ساختمان اضافی در مرکز بهداشتی E. Kattur در مجموع افتتاح کرد. وزیر افزود: هزینه 65 میلیون روپیه است.

وزیر ارشد سنگ بنای ساختمان های جدید برای آموزش پرستاری و خوابگاه ها را با هزینه 31.08 کرور در GMKMCH گذاشت. آقای سوبرامانیان افزود، پس از به قدرت رسیدن DMK، 24 ساختمان در مراکز بهداشتی اولیه با هزینه 11.56 کرور روپیه افتتاح شد و ساختمان ها به 13 مرکز فرعی بهداشتی با هزینه 5.16 کرور روپیه در منطقه سالم ارائه شد.

بعداً، وزیر بهداشت یک وسیله نقلیه سیار واحد پزشکی سیدا را برای جامعه قبیله ای در مولووی در یرکاود افتتاح کرد. R. Brindha Devi، کلکسیونر منطقه، R. Rajendran MLA و مقامات بخش های مربوطه در این مراسم شرکت کردند.