اکنون، مربیان تناسب اندام در چنای در آستانه هستند


تناسب اندام: خلبان واشانتا کومار می گوید که اگر تعهد کاری مانع شود، می تواند تمرین را دوباره برنامه ریزی کند.  تمرینات شدید او به ساده‌تر شدن زندگی او کمک کرده است.

تناسب اندام: خلبان واشانتا کومار می گوید که اگر تعهد کاری مانع شود، می تواند تمرین را دوباره برنامه ریزی کند. تمرینات شدید او به ساده‌تر شدن زندگی او کمک کرده است. | اعتبار عکس: ترتیب ویژه

قبلاً پیاده روی در ساحل یا پارک محله بود. سپس سالن‌های ورزشی، مجهز به تهویه مطبوع و با طیف وسیعی از تجهیزات، مراکز آموزشی، استودیوهای یوگا و کلاس‌های ورزش و هنرهای رزمی آمدند. و اکنون، مربیان شخصی به خانه می‌آیند و رژیم‌های تناسب اندام را برای رفع نیازهای هر مشتری تنظیم می‌کنند.

پس از بیماری همه گیر شروع به کار کرد

در حدود هفت سال گذشته، ساتیش کومار، بازیکن سابق بوکس مستقر در آیاانوارام، ساکنان شهر را برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود آموزش می دهد. در ابتدا، بسیار دشوار بود، اما پس از همه‌گیری، زمانی که بسیاری از مردم تصمیم گرفتند بر سلامت خود تمرکز کنند، واقعاً شروع شد. فرم مهم ترین چیز است – به مشتریان باید فرم مناسب آموزش داده شود تا بتوانند پیشرفت کنند.

در حالی که Sathish این کار را تمام وقت انجام می دهد، این حرفه که به عنوان زیرمجموعه ای برای صنعت تناسب اندام/ بدنسازی توسعه یافته است، به ساعات نیمه وقت نیز کمک می کند. اس. آنانت، فارغ التحصیل رشته مهندسی و ورزشکار، به صورت پاره وقت به مشتریان خود مربیگری می کند و در بقیه زمان ها بر تمرینات ورزشی خود تمرکز می کند. او می‌گوید وقتی یکی از مشتریان خوشحال و راضی است، حرف‌ها به گوش می‌رسد و مشتریان دیگر شروع به ورود می‌کنند.

یکی از مشتریان 41 ساله Sathish می‌گوید که برای مشتریان، این مزیت دو برابری توانایی تمرین در خانه و انگیزه برای ادامه کار را ارائه می‌دهد، چیزی که اگر بخواهید به تنهایی آن را انجام دهید ممکن است به دست نیاورید.

Swetha Sundararajan، یکی از مشتریان Ananth، می‌گوید: همچنین مجموعه‌ای از تمرینات متناسب با نیازهای شما را ارائه می‌دهد. سوئتا که یک رقصنده کاتاک است، چهار بار در هفته تمرین می کند، به طور متناوب بین تمرینات قدرتی و کاردیو، که می تواند شامل دویدن در پارک نیز باشد. او می‌گوید حدود هشت ماه بعد، از نظر کاهش وزن تأثیری را دیده است و این او را ادامه می‌دهد. “اکنون، نگاهی به عقب نیست.”

آگاهی بیشتر

جی. چاندراساهار، که در کولاتور مستقر است، می گوید در حالی که اکثر مشتریان او مردان بالای 30 سال هستند، شهروندان سالخورده نیز در حال مشاهده مزیت آموزش شخصی هستند. اکنون آگاهی در مورد لزوم تناسب اندام افزایش یافته است. برخی از زوج‌ها این کار را با هم در خانه انجام می‌دهند – این به آنها انعطاف‌پذیری می‌دهد و با تجهیزات کوچکی که می‌خرند و نگه می‌دارند، می‌توانند برنامه تمرینی خود را انجام دهند. من حتی در دوران قرنطینه کلاس‌های آنلاین ارائه دادم که در آن زمان بسیار محبوب بودند، اما اکنون این کاهش یافته است.

ساتیش می‌گوید، درک اینکه مشتری به چه چیزهایی نیاز دارد و توانایی آنها را دارد، مهم است. قبل از تصمیم گیری در مورد یک رژیم، او استقامت، قدرت و آنچه را که لازم است ارزیابی می کند، زیرا ممکن است یک مشتری به تمرین در زمینه تحرک، تمرین قدرتی، کاهش وزن یا شاید افزایش تناسب اندام نیاز داشته باشد. او می‌گوید: «من همچنین توصیه‌هایی در مورد تغذیه برای همراهی با ورزش آنها ارائه می‌دهم. انعطاف‌پذیری با آموزش شخصی چیزی است که برای واشانتا کومار، خلبان، کارآمد است، که می‌گوید اگر تعهد کاری مانع شود، می‌تواند تمرین را دوباره برنامه‌ریزی کند. تمرینات من بسیار شدید هستند، اما به ساده‌تر شدن کل زندگی من، از جمله عادات غذایی و نوشیدنی‌ام کمک کرده‌اند. من به عنوان خلبان باید یک معاینه پزشکی سالانه انجام دهم. این تمرینات به من کمک می کند تا تناسب اندام داشته باشم و امتحانات را به راحتی پشت سر بگذارم. هدف نهایی من برای تناسب اندام این بود که بتوانم احساس خوبی داشته باشم و آنچه را که می خواهم بدون احساس گناه بخورم. من هر دو را با مربی شخصی ام به دست آورده ام.”