اردوهای بهداشتی، فعالیت های سرگرم کننده جشن هایی را در آستانه روز جهانی زن نشان می دهند


دانش آموزان دختر در برنامه ای که در آستانه روز جهانی زن در دانشگاه آندرا در ویساخاپاتنام در روز پنجشنبه برگزار شد، استعداد خود را روی صحنه نشان می دهند.

دانش آموزان دختر در برنامه ای که در آستانه روز جهانی زن در دانشگاه آندرا در ویساخاپاتنام در روز پنجشنبه برگزار شد، استعداد خود را روی صحنه نشان می دهند. | اعتبار عکس: KR Deepak

موسسات آموزشی، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های غیردولتی، برنامه‌های آگاهی‌بخشی، نشست‌ها، اردوهای بهداشتی برای زنان و فعالیت‌های مفرح برای دختران و زنان در نقاط مختلف شهر در روز پنجشنبه، در آستانه روز جهانی زن برگزار کردند.

(برای دریافت برترین اخبار روز سلامت، در خبرنامه ما عضو شوید Health Matters)

ناوال داکیارد، با حمایت بیمارستان مدیکاور، یک اردوی آگاه سازی و غربالگری پوکی استخوان و کم خونی برای زنان کارمند برگزار کرد. دریاسالار عقب R. Vijay Shekar، فرمانده دریاسالار نیروی دریایی، اردوگاه را افتتاح کرد.

اسکن تراکم استخوان و آزمایش شمارش کامل خون برای 198 زن کارمند حیاط انجام شد.

جشن‌های یک هفته‌ای روز زن، که توسط سازمان رفاه زنان راه‌آهن ساحل شرقی (ECoR WWO) سازمان‌دهی شد، در باشگاه ریل، اینجا، پنجشنبه به پایان رسید.

منجوشری پراساد، رئیس ECoR WWO-Waltair در این گردهمایی در مورد نقش مهم زنان در رشد ملت و اهمیت توانمندسازی زنان برای پیشرفت جامعه و توسعه کشور سخنرانی کرد.

ساوراب پراساد، مدیر بخش راه آهن، از زنان کارمندی که برای راه آهن و کشور جایزه به ارمغان آوردند، قدردانی کرد. او در مورد نقش های چند وجهی زنان به عنوان خلبان لوکو، مدیران قطار، نگهدارنده مسیر و در بخش های مختلف صحبت کرد.

دکتر جی. نیتیا و دکتر پی.

بال زنان CREDAI (CWW)، به مناسبت این مناسبت، جلسه ای را در باشگاه Waltair ترتیب داد. کاویا پورنیما که به دلیل یک بیماری نادر نابینا شد و در این نشست شرکت کرد، گفت که معلولیت او را از ادامه حرفه معماری و معمار شدن منصرف نکرده است.

نیرجا جامی، دبیر CWW و اتاق بازرگانی AP، رئیس جناح زنان، گیتا سریکانث صحبت کردند.

مرکز منطقه ای IGNOU، Visakhapatnam، جشن روز زن را در مرکز مطالعات IGNOU در دانشکده پرستاری دولتی KGH سازماندهی کرد. هماهنگ کننده مرکز دانشجویی، م. ساتیوالی، ریاست آن را بر عهده داشت.

گونیپاتی دارما رائو، مدیر مرکز منطقه ای IGNOU، خواستار تغییر دیدگاه جامعه نسبت به زنان برای اطمینان از پیشرفت آنها شد. او درباره حقوقی که قانون اساسی برای زنان قائل شده است صحبت کرد.