وزیر بهداشت TN دستور اقدام در مورد بیمارستان، افرادی را که مفاد قانون رحم جایگزین را نقض می کنند، صادر می کند


وزیر بهداشت ما. سوبرامانیان در تاریخ 7 مارس به مدیر خدمات بهداشتی درمانی و روستایی دستور داد تا در مورد بیمارستان ابر نهم و افرادی که مفاد قانون رحم جایگزین (مقررات) را نقض کرده اند، اقدام کند.

(برای دریافت برترین اخبار روز سلامت، در خبرنامه ما عضو شوید Health Matters)

زوجی که قصد داشتند روز پنجشنبه در مقابل کمیته پزشکی قانون رحم جایگزین (تنظیم) حاضر شدند. در جریان تحقیقات، زنی که به عنوان مادر جایگزین آورده شده بود به کمیته اعلام کرد که هشت سال پیش ازدواج کرده و دو فرزند دارد. وزیر در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر کرد، گفت: با این حال، این مرد که ظاهراً شوهر او بود، در جریان تحقیقات نتوانست نام فرزندان یا بستگان خود را به خاطر بیاورد. بر اساس سوء ظن، از او خواسته شد که اسناد دولتی خود را ارائه کند اما گفت که آنها را در اختیار ندارد. در ادامه این زوج مورد بازجویی قرار گرفتند و پس از آن به جعل هویت اعتراف کردند. به پلیس تحویل داده شدند.

آقای سوبرامانیان گفت طبق قانون، شوهر جانشین باید رضایت خود را اعلام کند و نسبت به برخورد سختگیرانه با افرادی که قوانین را نقض می کنند و به جعل هویت متوسل می شوند هشدار داد. وی سپس به ایلانگو ماهسواران، مدیر خدمات بهداشتی درمانی و روستایی دستور داد تا علیه بیمارستان و افراد به دلیل نقض مفاد این قانون اقدام کند.