پزشکان هاریانا تهدید به اعتصاب قلم در 9 دسامبر به دلیل مطالبات معلق کردند


پزشکان دولتی در هاریانا تهدید کرده‌اند که در حمایت از چهار خواسته طولانی‌مدت خود که به دنبال فرصت‌های ترفیع بیشتر، بسته‌های دستمزد بهتر و نیاز به رسیدگی به کمبود پزشکان متخصص در ایالت هستند، اعتصاب دو ساعته خود را در ۹ دسامبر برگزار خواهند کرد. ، بین دیگران.

انجمن خدمات پزشکی مدنی هاریانا (HCMSA) در نامه ای دو صفحه ای به دبیر ارشد اضافی، بهداشت، گفت که اعضای انجمن در جلسه ای نسبت به “نگرش سنگدلانه” دولت نسبت به خواسته های طولانی مدت آنها ابراز نارضایتی کرده اند. اوایل این ماه و نسبت به «عدم حساسیت» خود نسبت به تأخیر بی مورد در رسیدگی به مسائل مختلف ابراز نگرانی کرد.

ACS Health اعضای انجمن را برای جلسه ای در روز چهارشنبه دعوت کرده است تا در مورد موضوعات مطرح شده توسط آنها بحث شود.

این پیام موضوع کمبود متخصصان، تقاضا برای افزایش پویا تضمین شده شغلی (ACP)، توقف استخدام مستقیم برای پست افسر ارشد پزشکی، و نیاز به کاهش مبلغ اوراق قرضه برای دوره های تحصیلات تکمیلی را مطرح کرده است.

ما در سال چهارم، نهم، سیزدهم و بیستم خدمت، به دنبال چهار افزایش ACP همتراز با پزشکان در خدمات دولت مرکزی و در ایالت هایی مانند بیهار بوده ایم. در حال حاضر پزشکان در سال پنجم، دهم و پانزدهم خدمت خود سه افزایش ACP دریافت می کنند. این پیشنهاد تایید شده است، اما در انتظار اداره امور مالی است. به طور مشابه، انتصاب مستقیم افسر ارشد پزشکی لغو می شود تا فرصت های ارتقای بیشتر برای پزشکان فراهم شود، زیرا اکثر آنها فقط یک ترفیع در کل حرفه دریافت می کنند.” هندو.

در این نامه همچنین به کمبود شدید متخصصان اشاره شده و خواستار ایجاد کادر ویژه برای آنها طبق وعده دو سال پیش رئیس جمهور شده است. این انجمن همچنین به دنبال بازنگری در سیاستی بود که پزشکان ضمن خدمت را اجباری می‌کند تا دو وثیقه به ارزش یک کرور روپیه هر کدام برای ادامه دوره‌های تحصیلات تکمیلی ارائه کنند.