نخست وزیر مودی: هدف هند این است که مراقبت های بهداشتی را در دسترس و مقرون به صرفه کند، نه تنها برای شهروندان ما بلکه برای کل جهان


نخست وزیر نارندرا مودی در 26 آوریل 2023 پیام ویدیویی برای

نخست وزیر نارندرا مودی در 26 آوریل 2023 پیام ویدیویی برای “One Earth One Health” ارائه می دهد. اعتبار عکس: PTI

نخست وزیر نارندرا مودی در پیام ویدیویی خود پس از افتتاح ششمین ویرایش One Earth One Health – Advantage Healthcare India 2023 در پیام ویدیویی خود گفت: «هدف هند این است که مراقبت های بهداشتی را در دسترس و مقرون به صرفه کند، نه تنها برای شهروندان ما بلکه برای کل جهان». چهار شنبه.

او گفت که سیستم‌های سنتی مراقبت‌های بهداشتی هند پاسخ‌های زیادی به استرس و بیماری‌های سبک زندگی دارند و خواستار یک پاسخ جهانی یکپارچه، فراگیر و نهادی به چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی هستند.

همه‌گیری کووید نشان داد که مرزها نمی‌توانند تهدیدات سلامتی را در دنیایی عمیقاً مرتبط متوقف کنند. بیماری همه گیر که هر قرن یک بار اتفاق می افتد، تعدادی از حقایق را به جهان یادآوری می کند. این به ما نشان داد که در دنیای عمیقاً مرتبط، مرزها نمی توانند تهدیدات سلامتی را متوقف کنند.» وی افزود که پیشرفت واقعی مردم محور است.

نخست وزیر هند با بیان اینکه صرف نظر از پیشرفت های بسیاری در علم پزشکی، دسترسی به آخرین نفر در آخرین مایل باید تضمین شود، گفت: هند مفتخر است که شریک بسیاری از کشورها در ماموریت شریف نجات جان مردم بوده است. واکسن ها و داروها

آقای مودی گفت که فقدان بیماری اغلب با سلامتی خوب یکی می شود، اما نگاه هند به سلامت به فقدان بیماری ختم نمی شود. عاری از بیماری فقط مرحله ای در راه سلامتی بود و هدف ما سلامتی و رفاه برای همه بود. وی گفت: هدف ما رفاه جسمی، روحی و اجتماعی بود. وقتی صحبت از مراقبت های بهداشتی جامع به میان می آید، هند دارای نقاط قوت مهم زیادی مانند استعداد، فناوری، سابقه و سنت است. جهان تأثیر پزشکان هندی را دیده است، زیرا آنها به طور گسترده به دلیل شایستگی و تعهد خود مورد احترام هستند.

نشست وزرای بهداشت

در همین حال، وزرای بهداشت چندین کشور علاوه بر نمایندگانی از غرب آسیا، اتحادیه کشورهای جنوب آسیا برای همکاری های منطقه ای، انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا و منطقه آفریقا در این کنفرانس دو روزه که از روز چهارشنبه آغاز شد، شرکت دارند. علاوه بر این، سهامداران از بخش‌های دولتی و خصوصی، از حوزه‌های حرفه‌ای و دانشگاهی نیز شرکت می‌کنند.

وزارت بهداشت و رفاه خانواده در همکاری با فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت هند، ششمین نسخه One Earth One Health – Advantage Healthcare India 2023 را با ریاست G20 هند به اشتراک گذاشته است. بر اساس بیانیه منتشر شده توسط وزارت بهداشت، این رویداد بر اهمیت همکاری‌ها و مشارکت‌های جهانی برای ایجاد معماری انعطاف‌پذیر بهداشت جهانی و تلاش برای دستیابی به پوشش همگانی سلامت از طریق مراقبت‌های بهداشتی مبتنی بر ارزش تاکید می‌کند.

همچنین هدف آن نشان دادن قدرت هند در زمینه سفر با ارزش پزشکی (MVT) به عنوان صادرکننده نیروی کار مراقبت های بهداشتی است که خدمات مراقبت های بهداشتی مبتنی بر ارزش را ارائه می دهد و ظهور آن به عنوان یک مرکز اصلی برای خدمات بهداشتی و سلامتی در سطح جهانی است.

برای ارتقای صادرات خدمات از هند، این اجلاس بین‌المللی یک انجمن ایده‌آل برای تبادل دانش فراهم می‌کند که شاهد مشارکت افرادی از صنعت جهانی MVT و تخصص بین مقامات پیشرو، تصمیم‌گیرندگان، سهامداران صنعت، کارشناسان، و متخصصان این صنعت از سراسر جهان. شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا با همتایان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند، ایده‌ها را مبادله کنند، ارتباط برقرار کنند و شراکت‌های تجاری قوی ایجاد کنند.