دینش گوندو رائو می گوید که دولت به بهبود کلی بخش مراقبت های بهداشتی اولویت می دهد


وزیر بهداشت، دینش گاندو رائو در حال تعامل با مردم در بازدید خود از بیمارستان زیربخش دولتی در کونداپورا در روز شنبه، 10 فوریه.

وزیر بهداشت، دینش گاندو رائو در حال تعامل با مردم در بازدید خود از بیمارستان دولتی در کونداپورا در روز شنبه، 10 فوریه. اعتبار عکس: ترتیب ویژه

دینش گاندو رائو، وزیر بهداشت و رفاه خانواده روز شنبه، 10 فوریه، گفت که دولت با اجرای پنج ضمانت، بهبود کلی بخش مراقبت های بهداشتی را در اولویت قرار داده است.

او در افتتاحیه ساختمان جدید مرکز آموزشی موسسه گفتار و شنوایی سراسر هند، میسورو و مرکز جدید دیالیز در بیمارستان دولتی زیربخش در کونداپور در منطقه اودوپی صحبت می کرد.

آقای رائو گفت که دولت بر افزایش تسهیلات دیالیز، بهبود خدمات آمبولانس 108، تعمیر ساختمان های بیمارستان دولتی در سراسر کارناتاکا با هزینه 500 کرور روپیه و غیره تمرکز کرده است. تمام تلاش ها برای ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستان های دولتی انجام شده است. ، او گفت.

وزیر بهداشت، دینش گاندو رائو، در روز شنبه، 10 فوریه، در حال افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزشی موسسه گفتار و شنوایی سراسر هند، میسورو.

وزیر بهداشت، دینش گاندو رائو، در روز شنبه، 10 فوریه، در حال افتتاح ساختمان جدید مرکز توسعه انستیتوی گفتار و شنوایی سراسر هند، میسورو. اعتبار عکس: ترتیب ویژه

آقای رائو گفت که بیش از 800 دستگاه دیالیز جدید در اختیار بیمارستان های دولتی این ایالت قرار گرفته است در حالی که 48 مرکز جدید دیالیز، از جمله در مقر جدید تالوک در بیندور، براهماوارا و هبری در حال افتتاح هستند. مناقصه های تازه برای خدمات آمبولانس 108 علاوه بر تهیه 272 خودروی آمبولانس دعوت شد. او قول داد که بودجه ای را برای تعمیر بیمارستان دولتی کنداپورا به درخواست MLA فراهم کند و اطمینان داد که در روزهای آینده یک ساختمان جدید دریافت خواهد کرد.

K. Jayaprakash Hegde، رئیس کمیسیون کلاس‌های عقب مانده دائمی ایالت کارناتاکا، گفت که مرکز توسعه جدید به تشخیص ناتوانی گفتاری و شنوایی در کودکان در مراحل اولیه کمک می‌کند. وی گفت که داوطلبان ASHA باید این پیام را در مناطق روستایی منتشر کنند. آقای هگده به وزیر گفت که گواهی اجباری از بیمارستان های دولتی برای دریافت کارت آیوشمان را حذف کند، زیرا در مواقع اضطراری گرفتن آن مشکل است.

A. Kiran Kumar Kodgi، MLA Kundapura، گفت که بیمارستان فرعی به تنهایی به ساکنان Kundapura Taluk خدمات ارائه نمی دهد. اما مردم از مناطق همسایه، از جمله گفتگوهای بیندور و باتکال و حتی منطقه شیواموگا از خدمات آن استفاده می کنند. این بیمارستان به شدت به یک ساختمان جدید برای ارائه خدمات بهداشتی بهبود یافته نیاز داشت. وی گفت: واحد ایکس ری باید تا پاسی از شب خدمات رسانی کند و خواستار بهبود خدمات سی تی اسکن شد.

اعضای خانواده سرپرست پرستاری بازنشسته لیت ویجایا بایاری، روتاری کلاب ساوث و واحد صلیب سرخ هند به خاطر ساختن ساختمان آموزشی با هزینه 20 لک روپیه تجلیل شدند.

Manjunatha Bhandary، MLC، مدیر عامل Zilla Panchayat Prateek Baal، IP Gadad، DHO، افسر بهداشت Taluk Premanand، افسر بهداشت اداری بیمارستان رابرت Rebello و دیگران حضور داشتند.