دولت آندرا پرادش فاز دوم Jagananna Aarogya Suraksha را در 2 ژانویه راه اندازی می کند


دولت آندرا پرادش فاز دوم Jagananna Aarogya Suraksha را در سراسر ایالت در تاریخ 2 ژانویه 2024 راه اندازی می کند. به عنوان بخشی از این برنامه، 13954 کمپ بهداشتی در مدت شش ماه اجرا می شود که از 2 ژانویه در روستاها آغاز می شود و در شهرها آغاز می شود. مناطق روز بعد

داوطلبان بخش و روستا دو بار از هر خانوار بازدید می کنند و جزییات کمپ های بهداشتی را برای مردم توضیح می دهند.

آنها اولین بازدید را 15 روز قبل از تاریخ اردو انجام می دهند تا از محل برگزاری و تاریخ برنامه ریزی شده مطلع شوند، در حالی که بازدید دوم سه روز قبل از اردو به عنوان یادآوری خواهد بود.

بر اساس اعلامیه رسمی، 12423 کمپ بهداشتی در مرحله اول برنامه سازماندهی شد و 164982 بیمار به بیمارستان های تحت پوشش طرح دکتر YSR Aarogyasri ارجاع شدند.

وزارت بهداشت، درمان و رفاه خانواده برای دستیابی به “آروگیا آندرا پرادش” تلاش کرده است.و به عنوان بخشی از تلاش های آن، مرحله اول Jagananna Aarogya Suraksha در 50 روز تکمیل شد که بیش از 60 لک از مردم بهره مند شدند.

در مرحله اول، افسران سلامت جامعه (CHOs) و ماماهای پرستار کمکی (ANMs) از یک میلیون و 45 میلیون و 35 هزار و 705 خانوار بازدید کردند و 6 میلیون و 45 هزار و 06 هزار و 18 آزمایش را در آستان مردم انجام دادند.

تعداد حضور OP در کمپ های بهداشتی 60,27,843 نفر اعلام شد که از این تعداد 1,64,982 بیمار برای درمان بیشتر بدون هزینه به بیمارستان های شبکه Aarogyasri ارجاع شدند.

بیماران ارجاع شده از کمپ ها توسط CHO، ANMs و کارکنان پروژه Arogyamitra کمک می کنند. علاوه بر این، مبلغ 500 روپیه به ازای هر سر برای حمل و نقل و سایر هزینه ها به بیماران داده می شود.

مرحله دوم Jagananna Aarogya Suraksha همه خانواده ها را با تمرکز بر مادران باردار و شیرده، مراقبت از نوزادان و نوزادان، سلامت نوجوانان و افرادی که از بیماری های مزمن رنج می برند، پوشش می دهد.

مسئولیت نگهداری از دست بیماران بر عهده پزشکان خانواده و نیز CHO و ANM گذاشته شده است. این برنامه در سه مرحله تکمیل خواهد شد: اطلاع رسانی جزئیات اردو توسط داوطلبان، روز اردو و پیگیری موارد ارجاع.