ولز پذیرای 250 پرستار، پزشک و خانواده‌هایشان از کرالا است


01 مارس 2024 08:43 ب.ظ | به روز شده در 02 مارس 2024، 11:12 صبح IST – Thiruvananthapuram

الوند مورگان وزیر بهداشت ولز به همراه وینا جورج وزیر بهداشت کرالا و وزیر ارشد وی.ونو در تیرووانانتاپورام در 1 مارس 2024.

الوند مورگان وزیر بهداشت ولز به همراه وینا جورج وزیر بهداشت کرالا و وزیر ارشد وی.ونو در تیرووانانتاپورام در 1 مارس 2024.

پرستاران و پزشکان از کرالا این فرصت را خواهند داشت که با خانواده خود به ولز نقل مکان کنند. طبق توافق جدید بین دولت‌های کرالا و ولز، حداکثر ۲۵۰ پرستار و پزشک می‌توانند به ولز سفر کنند.

به عنوان بخشی از سال دولت ولز در ولز در هند، الوند مورگان، وزیر بهداشت ولز، توافق نامه ای را با آجیت کولاسری، مدیر عامل NorKA Roots به نمایندگی از دولت کرالا امضا کرد تا از متخصصان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط از هند برای کار در NHS استقبال کند. ولز. وینا جورج، وزیر بهداشت و وی. ونو، وزیر بهداشت، از جمله حاضران بودند.

در طی بازدید از کرالا، خانم مورگان با برخی از پرستاران و متخصصان پزشکی و خانواده‌هایشان که به زودی نقش‌هایی را در ولز به عهده خواهند گرفت، در مراسمی برای تشکر از آنها و تجلیل از کمک آنها به NHS ولز ملاقات کرد.

او گفت: “علیرغم تعداد بی سابقه پرستاران و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی در NHS ولز، تقاضا برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در سطح جهان به طور قابل توجهی افزایش یافته است.”

خانم مورگان گفت: «استخدام بین‌المللی، در کنار سرمایه‌گذاری و تعهد ما به کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در خانه، یکی از راه‌هایی است که می‌توانیم شکاف‌های نیروی کار را پر کنیم و کمتر به کارکنان آژانس اعتماد کنیم.»

“کرالا سابقه طولانی در آموزش متخصصان مراقبت های بهداشتی و حمایت از آنها برای آمدن به ولز دارد. من مستقیماً تأثیر فوق‌العاده این پرستاران، پزشکان و سایر کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را بر خدمات مراقبت‌های بهداشتی ما دیده‌ام و ملاقات با برخی از نیروی کار آینده ولز در حالی که آنها برای آمدن به ولز آماده می‌شوند باعث افتخار بود. “او افزود.