متخصص: 50 درصد از هندی‌های مبتلا به نارسایی قلبی ظرف پنج سال می‌میرند


متخصص: 50 درصد از هندی‌های مبتلا به نارسایی قلبی ظرف پنج سال می‌میرند.  در هند، نارسایی قلبی 10 سال زودتر از سایر نقاط جهان رخ می دهد.  M.Srinivasa Rao، مشاور ارشد قلب و عروق در بیمارستان‌های Apollo Hospitals-Hyderguda، می‌گوید نارسایی قلبی یک بیماری است که پیش‌آگهی ضعیفی دارد و علی‌رغم پیشرفت‌ها در تکنیک‌های درمانی، میزان مرگ و میر پیش‌بینی‌شده همچنان بالاست.  تصویر فقط برای اهداف نمایشی.

متخصص: 50 درصد از هندی‌های مبتلا به نارسایی قلبی ظرف پنج سال می‌میرند. در هند، نارسایی قلبی 10 سال زودتر از سایر نقاط جهان رخ می دهد. M.Srinivasa Rao، مشاور ارشد قلب و عروق در بیمارستان‌های Apollo Hospitals-Hyderguda، می‌گوید نارسایی قلبی یک بیماری است که پیش‌آگهی ضعیفی دارد و علی‌رغم پیشرفت‌ها در تکنیک‌های درمانی، میزان مرگ و میر پیش‌بینی‌شده همچنان بالاست. تصویر فقط برای اهداف نمایشی. | اعتبار عکس: bluebay2014

نارسایی قلبی یک بیماری ساده نیست بلکه پیچیده است. به گفته یک متخصص، این بیماری عوارضی را به همراه دارد زیرا 50 درصد از بیماران هندی که به این بیماری مبتلا می‌شوند در عرض پنج سال می‌میرند.

در هند، نارسایی قلبی 10 سال زودتر از سایر نقاط جهان رخ می دهد. M.Srinivasa Rao، مشاور ارشد قلب و عروق در بیمارستان‌های Apollo Hospitals-Hyderguda، می‌گوید نارسایی قلبی یک بیماری است که پیش‌آگهی ضعیفی دارد و علی‌رغم پیشرفت‌ها در تکنیک‌های درمانی، میزان مرگ و میر پیش‌بینی‌شده همچنان بالاست.

این پزشک ارشد می افزاید: اغلب افراد نارسایی قلبی را با سکته قلبی اشتباه می گیرند و خاطرنشان می کنند: در حین آموزش نارسایی قلبی و پیشگیری از آن، باید تمرکز بر پایبندی به دارو باشد زیرا داروهای با کیفیتی داریم که مرگ و میر را کاهش می دهد و کیفیت را بهبود می بخشد. زندگی بیماران نارسایی قلبی».

نارسایی قلبی به تضعیف تدریجی عضله قلب و در نتیجه کاهش توانایی قلب برای خون رسانی به اندام ها اشاره دارد. با این حال، برخلاف نامش، نارسایی قلبی به این معنی نیست که قلب از کار افتاده است. این اصطلاحی است که برای توصیف قلبی به کار می رود که نمی تواند با حجم کار خود ادامه دهد و به همین دلیل ممکن است بدن اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت نکند.