مانداویا: نیاز به شکستن چرخه وحشت، اجازه ندهید خستگی ناشی از کووید تلاش‌ها برای آمادگی همه‌گیری را کاهش دهد


منسوخ منداویه وزیر بهداشت اتحادیه  فایل

منسوخ منداویه وزیر بهداشت اتحادیه فایل | اعتبار عکس: PTI

منسوخ منداویه، وزیر بهداشت اتحادیه در 18 آوریل بر شکسته شدن چرخه وحشت به طور جمعی و اجازه ندادن خستگی همه گیر تلاش های آمادگی کشور در برابر وضعیت ویروس کرونا را کاهش داد.

وی در سخنرانی اصلی خود در جلسه پایانی دومین جلسه کارگروه بهداشت G20 گفت که ریاست گروه 20 هند در نظر دارد به حرکتی که در دوران ریاست جمهوری ایتالیا و اندونزی ایجاد شده است ادامه دهد و تلاش های انجام شده تا کنون در جهت آمادگی، پیشگیری و واکنش در شرایط اضطراری بهداشتی را تثبیت کند.

همچنین بخوانید | رئیس بهداشت یونیسف هند: هند سلامت دیجیتال را به عنوان اولویت اصلی معرفی کرد و تخصص کسب کرد

وزیر اتحادیه درباره تأثیر همه‌گیری کووید-19 بر سیستم‌های بهداشت و درمان در سراسر جهان گفت: برای ما ضروری است که چرخه وحشت و غفلت را به طور جمعی بشکنیم و نگذاریم پدیده خستگی همه‌گیر تلاش‌های مستمر ما را کاهش دهد. آمادگی، پیشگیری و پاسخ به بیماری همه گیر.”

وی همچنین بر نیاز به یک مکانیسم هماهنگ جهانی رسمی برای اقدامات متقابل پزشکی تاکید کرد و خاطرنشان کرد که هند دستور کار سلامت دیجیتال و نوآوری را برای ترویج استفاده از فناوری در ارائه خدمات بهداشتی، پر کردن شکاف دیجیتال در سراسر جهان و ارتقای کالای عمومی دیجیتال پیشنهاد کرده است. .

همچنین بخوانید | هند تمرین ساختگی سراسری را در بیمارستان ها برای آزمایش آمادگی برای کووید-19 انجام می دهد

آقای منداویا گفت: “به عنوان کارگروه سلامت G20، ما در مسیر درستی حرکت می کنیم تا به طور مشترک تأثیر مثبتی برای معماری بهداشت جهانی آینده ایجاد کنیم.”

بهاراتی پروین پاوار، وزیر بهداشت اتحادیه بار دیگر تاکید کرد که نقطه اتکای ریاست G20 هند در فلسفه هند باستانی “Vasudhaiva Kutumbakam” (جهان یک خانواده است) نهفته است و بر ایجاد سیستم های مراقبت های بهداشتی انعطاف پذیر که دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی مقرون به صرفه و با کیفیت را تضمین می کند، تاکید کرد. مردم در سراسر مرزهای ملی

راجش بوشان، وزیر بهداشت اتحادیه، بر نیاز به یک چارچوب بهداشت جهانی یکپارچه از طریق رویکرد “یک سلامت” و نیاز به مقابله با چالش مقاومت ضد میکروبی تاکید کرد.

او از همه خواست تا به بحث های خود ادامه دهند تا به طور جمعی در جهت تضمین پوشش سلامت همگانی تلاش کنند.