خلاصه صبح | ICMR می‌گوید افزایش موارد آنفولانزا به زیرگروه آنفلوانزای A H3N2 مرتبط است. MI شروع به پرواز در اولین مسابقه WPL، و بیشتر


ICMR خاطرنشان کرد که حدود نیمی از بیمارانی که با عفونت‌های حاد تنفسی شدید بستری شده‌اند و بیمارانی که به کلینیک‌ها راه می‌روند، به آنفولانزای A H3N2 مبتلا هستند.  تصویر برای نمایش

ICMR خاطرنشان کرد که حدود نیمی از بیمارانی که با عفونت‌های حاد تنفسی شدید بستری شده‌اند و بیمارانی که به کلینیک‌ها راه می‌روند، به آنفولانزای A H3N2 مبتلا هستند. تصویر برای نمایندگی | اعتبار عکس: مورالی کومار ک.

افزایش موارد سرفه و تب مرتبط با آنفلوانزای فرعی A H3N2: ICMR

شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) در مورد افزایش موارد سرفه شدید که بیش از یک هفته طول می کشد همراه با تب، که در اکثر نقاط کشور مشاهده شده است، می تواند به آنفولانزای A H3N2 مرتبط باشد، یک زیرگروه از ویروسی که باعث آنفولانزا می شود. شنبه.

گروه‌های RSS مخالف وضعیت SC برای تبدیل‌شدگان دالیت، برای ارائه گزارش به کمیسیون بالاکریشنان هستند

ویشوا سامواد کندرا، یک سازمان مرتبط با Rashtriya Swayamsevak Sangh (RSS) در آغاز یک کنفرانس دو روزه در مورد “تبدیل و رزرو” در روز شنبه، گفت که قصد دارد گزارشی را به کمیسیون عدالت KG Balakrishnan ارائه کند. در حال حاضر وظیفه بررسی این موضوع را دارد که آیا وضعیت کاست برنامه ریزی شده (SC) می تواند به مسیحیان و مسلمانان دالیت اعطا شود.

WPL | هارمنپریت در شکل شکسته. سرخپوستان بمبئی به سبک شروع می شود

ناک های هیلی متیوز (47، 31b، 3×4، 4×6)، کاپیتان هارمنپریت کاور (65، 30b، 14×4)، و آملیا کر (45 بدون بیرون، 24b، 6×4، 1×6) تضمین کردند که اولین دوره های WPL یک به یاد آوردن. اما مسابقه اینطور نبود.

درس هایی برای احزاب کلیدی از انتخابات تریپورا

نظرسنجی پست Lokniti-CSDS در تریپورا بینش های کلیدی را در توضیح نتایج و خلق و خوی رای دهنده ارائه می دهد. واضح است که تک تک نامزدها نقش کوچکی در تعیین انتخاب رای دهندگان داشتند.

تجاشوی یاداو می گوید وقت آن رسیده است که دولت اتحادیه با همدردی و دلسوزی به بیهار نگاه کند.

در مصاحبه ای اختصاصی، تجاشوی پراساد یاداو، معاون وزیر بیهار و پسر لالو پراساد، رئیس رشتیا جاناتا دال (RJD) گفت که تقسیم کرسی ها برای انتخابات 2024 لوک سبها در ماهاگاتبندان بر اساس نقاط قوت و ضعف هر یک خواهد بود. مهمانی – جشن. او همچنین به پراشانت کیشور، استراتژیست نظرسنجی انتقاد کرد و نیتیش کومار، وزیر ارشد را یک رهبر پویا خواند.

مهاجران در تامیل نادو از کار دوری می کنند، صنایع در وحشت

صنایع در سرتاسر تامیل نادو که به شدت به کارگران مهاجر متکی هستند، دکمه وحشت را زده اند زیرا بخشی از کارگران آنها پس از مشاهده فیلم ها و گزارش های جعلی درباره حمله به کارگران مهاجر در ایالت از کار دور مانده اند.

احزاب اپوزیسیون باگوانت مان را به دلیل ناآرامی ها در پنجاب مورد انتقاد قرار دادند

باگوانت مان، وزیر ارشد پنجاب از حزب Aam Aadmi (AAP) و احزاب اپوزیسیون روز شنبه درگیر جنگ لفظی بر سر وضعیت “غلبه” در ایالت شدند.

مقامات راهپیمایی روز زن را در لاهور پاکستان ممنوع کردند

مقامات شهر لاهور در شرق پاکستان مجوز برگزاری تظاهرات به مناسبت روز جهانی زن را که به طور مرتب با واکنش شدید در این کشور محافظه‌کار و مردسالار مواجه می‌شود، رد کرده‌اند.

غیرنظامیان با نزدیک شدن به خروج اوکراین از شهر درگیر فرار می کنند

فشارها روز شنبه بر سربازان اوکراینی و غیرنظامیانی که در باخموت سرازیر شده بودند، افزایش یافت، زیرا نیروهای کیف سعی کردند به ساکنان کمک کنند تا از شهر محاصره شده شرقی در بحبوحه آنچه که تحلیلگران غربی می گویند ممکن است آماده سازی برای عقب نشینی اوکراین باشد، فرار کنند.

دولت بین F/A-18 Super Hornet، Rafale M: ​​رئیس نیروی دریایی تصمیم خواهد گرفت

دریاسالار هاری کومار، رئیس نیروی دریایی ارتش روز جمعه گفت که هواپیماهای بوئینگ F/A-18 E/F Super Hornet و Dassault Aviation جت های Rafale M الزامات نیروی دریایی را برآورده می کنند و انتخاب بین آنها تصمیم دولت خواهد بود و افزود که Rafale M. از نظر قطعات یدکی و پشتیبانی با نیروی هوایی مشترک است.