بازماندگان سرطان در بنگالورو داستان های خود را به اشتراک می گذارند


رویدادی که توسط بیمارستان های مانیپال برای بازماندگان سرطان برگزار شد، فرصتی را برای آنها فراهم کرد تا داستان های خود را به اشتراک بگذارند.

رویدادی که توسط بیمارستان های مانیپال برای بازماندگان سرطان برگزار شد، فرصتی را برای آنها فراهم کرد تا داستان های خود را به اشتراک بگذارند. | اعتبار عکس: ترتیب ویژه

روز ملی بازماندگان سرطان در 4 ژوئن، کسانی را جشن می گیرد که با اراده و مثبت بودن خود با این بیماری مبارزه کرده اند و بر چالش های روحی و جسمی ناشی از خود بیماری و رژیم طولانی درمان غلبه کرده اند. سازمان ها و بیمارستان های مختلف روح بازماندگان را در این روز در بنگالورو جشن گرفتند.

بیمارستان‌های مانیپال برای 15 بازماندگان سرطان از همه گروه‌های سنی یک پیاده‌روی در سطح شیبدار ترتیب دادند و به آنها فرصتی داد تا داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند و بازیگر کانادایی پریما آنها را همراهی می‌کرد.

همچنین بخوانید | بزاق: مرز بعدی در تشخیص سرطان

شرکت‌کنندگان یک ارسی از رنگ‌های متمایز را پوشیدند که نشان‌دهنده انواع خاصی از سرطان بود و به همراه پزشکان خود درباره سفر خود در نبرد با سرطان صحبت کردند.

در میان بازماندگان این رویداد عرفان (19) و همچنین نانجونداسوامی (102) بودند. آنها از زمینه های مختلف اجتماعی و حرفه ای بودند.

توضیح داده شده | چرا درمان با سلول T CAR تصویر بعدی درمان سرطان است؟

یکی از داستان‌های الهام‌بخش یوگیتا یاداو، جوان 29 ساله‌ای بود که می‌خواست مهماندار هوایی شود اما در سال 2014 به سرطان خون مبتلا شد. اما او اکنون بهبود یافته است و به آرزویش رسیده است که یک مهماندار هوایی در یک شرکت هوانوردی است.

اچ ان کریشنامورتی، 75 ساله، بازیکن سابق کبادی است که از سرطان رکتوم جان سالم به در برده است. پس از بهبودی، آقای کریشنامورتی تقریباً تمام فعالیت‌ها را پذیرفته و حتی به چین سفر کرده است.