در مرگ، یک بیمار سرطانی به پاک کردن میلیون ها بدهی پزشکی کمک می کند


این عکس خانوادگی کیسی مک اینتایر را به همراه همسرش اندرو رز گرگوری نشان می دهد.

این عکس خانوادگی کیسی مک اینتایر را به همراه همسرش اندرو رز گرگوری نشان می دهد. | اعتبار عکس: AP

یک زن شهر نیویورک که یکشنبه بر اثر سرطان درگذشت، با درخواست کمک پس از مرگ، پول کافی برای پاک کردن میلیون ها دلار بدهی پزشکی جمع آوری کرد.

کیسی مک‌اینتایر در پیامی که همسرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود به دنبال‌کنندگانش گفت که ترتیبی داده است که بدهی پزشکی دیگران را به عنوان راهی برای جشن گرفتن زندگی‌اش بخرد.

مک اینتایر در X، که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد، نوشت که “اگر شما در حال خواندن این مطلب هستید من فوت کرده ام.”

این مرد 38 ساله نوشت: “من تک تک شما را با تمام وجودم دوست داشتم و به شما قول می دهم، می دانستم که چقدر عمیقا دوست دارم.” این پست ها شامل پیوندی به یک کمپین جمع آوری کمک های مالی بود که از طریق بدهی پزشکی غیرانتفاعی RIP شروع شده بود.

شوهر مک اینتایر، اندرو رز گرگوری، این پیام ها را روز سه شنبه منتشر کرد و کمپین به سرعت از هدف 20000 دلاری خود گذشت. تا بعدازظهر جمعه حدود 140000 دلار جمع آوری کرده بود که برای خرید حدود 14 میلیون دلار بدهی پزشکی کافی بود.

آقای گرگوری گفت که همسرش بیمه درمانی خوبی داشت و در مرکز سرطان مموریال اسلون کترینگ از او مراقبت شد. او گفت که با این وجود، این زوج اتهامات “هولناک” را در مدارک مربوط به مراقبت از او مشاهده کردند.

او گفت: “آنچه برای من و کیسی طنین انداز شد این است که می دانید، درمان سرطان خوبی در آنجا وجود دارد که مردم نمی توانند از عهده آن برآیند.” به جای اینکه رویای درمان سرطان را در سر داشته باشیم، چه می‌شود اگر می‌توانستیم به افرادی که به دلیل بدهی‌های پزشکی درهم شکسته شده‌اند کمک کنیم؟

بیماران در سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده می توانند به سرعت صورتحساب های کلانی جمع کنند که آنها را به بدهی وادار می کند حتی اگر بیمه داشته باشند. این امر به ویژه در مورد افرادی که در بیمارستان بستری می شوند یا برای مشکلات مزمن سلامتی نیاز به مراقبت منظم یا تجویز دارند صادق است.

تجزیه و تحلیل سال 2022 از داده های دولتی از سازمان غیرانتفاعی KFF تخمین می زند که از هر 10 بزرگسال آمریکایی، تقریباً 1 نفر حداقل 250 دلار بدهی پزشکی دارد. این مجموع تقریباً 23 میلیون نفر شامل 11 میلیون نفر است که بیش از 2000 دلار بدهکار هستند.

بدهی پزشکی RIP بدهی خریداری شده از بیمارستان ها، سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و بازار بدهی ثانویه را پاک می کند. میلیون‌ها دلار بدهی را به‌صورت بسته‌های بسته‌ای می‌خرد که می‌گوید کسری از ارزش اصلی است.

این سازمان غیرانتفاعی می‌گوید هر دلار اهدایی حدود 100 دلار بدهی می‌خرد و هدف آن کمک به افرادی با درآمد پایین‌تر است. سخنگوی دانیل لمپرت گفت که این سازمان هرگز کمپینی نداشته است که کسی بخواهد پس از مرگش شروع به کار کند.

مک اینتایر که یک ناشر کتاب بود، درمان سرطان تخمدان را در سال 2019 آغاز کرد. شوهرش گفت که او در طول سال گذشته حدود سه ماه را در بیمارستان گذراند.

زوج بروکلین پس از مرگ او در ماه مه، شروع به برنامه ریزی برای یادبود او و کمپین خرید بدهی کردند. آنها از ویدئویی الهام گرفتند که از کلیساهای کارولینای شمالی دیدند که حدود 3 میلیون دلار بدهی پزشکی را سوزانده بودند.

مک اینتایر پنج ماه گذشته را در مراقبت از آسایشگاه در خانه گذراند و به او چیزی داد که آقای گرگوری آن را “تابستان پاداش” می نامد. او به سفرهای ساحلی رفت و زمانی را با خانواده آنها از جمله گریس دختر 18 ماهه این زوج گذراند.

آقای گرگوری گفت: “کیسی در پایان زندگی‌اش بسیار بسیار بیمار بود و نمی‌توانست تمام کارهایی را که می‌خواست تمام کند.” اما من می دانستم که او می خواهد این مراسم یادبود و جشن بدهی را انجام دهد. بنابراین من آن را تنظیم کردم و … آن را همانطور که فکر می کردم او می خواست انجام دادم.