بیمارستان نیلوفر در حیدرآباد دارای گواهینامه LaQshya برای کیفیت مراقبت از مادر است


در 13 نوامبر، اتاق زایمان و سالن عمل زایمان بیمارستان برچسب

در 13 نوامبر، اتاق زایمان و سالن عمل زایمان بیمارستان برچسب “تأیید کیفیت” را دریافت کردند. | اعتبار عکس: عکس فایل

بیمارستان دولتی نیلوفر در حیدرآباد گواهینامه LaQshya را دریافت کرده است، یک تمجید در بهبود کیفیت اتاق کار که توسط ماموریت ملی سلامت (NHM) زیر نظر وزارت بهداشت و رفاه خانواده آغاز شده است.

در 13 نوامبر، اتاق زایمان و سالن عمل زایمان بیمارستان (OT) برچسب “تأیید کیفیت” را تحت برنامه لاکشیا دریافت کرد. ارزیابی NHM نمرات عالی را با اتاق زایمان 98.5٪ و OT زایمان 97.1٪ منعکس کرد.

مدیریت بیمارستان تاکید کرد که این گواهی مستلزم ارزیابی هشت حوزه مهم است – ارائه خدمات، حقوق بیمار، ورودی‌ها، خدمات پشتیبانی، خدمات بالینی، کنترل عفونت، مدیریت کیفیت و نتیجه. آنها این دستاورد را مدیون یک آماده سازی شش ماهه به رهبری سرپرست بیمارستان دکتر تی اوشا رانی و افسر پزشکی مقیم دکتر مجید محمد می دانند.

LaQshya، طراحی شده برای کاهش مرگ و میر مادر و نوزاد و عوارض ناشی از عوارض زایمان، شامل یک استراتژی جامع است که شامل بهبود زیرساخت ها، اطمینان از در دسترس بودن تجهیزات ضروری، تامین منابع انسانی کافی، ایجاد ظرفیت کارکنان مراقبت های بهداشتی و افزایش فرآیندهای کیفیت می باشد. در اتاق زایمان

در ارزیابی اتاق زایمان، بیمارستان در شش حوزه 100 درصد، در ورودی ها 94.44 درصد و در خدمات بالینی 98.37 درصد به دست آورد. در ارزیابی OT زایمان، بیمارستان 100٪ در چهار حوزه، 97.41٪ در نهاده ها، 95.71٪ در خدمات پشتیبانی، 95.24٪ در کنترل عفونت و 91.07٪ در مدیریت کیفیت امنیت داشت.

این گواهینامه، مرکز بهداشتی را موظف می‌کند تا روی مناطق توصیه‌شده برای بهبود کار کند و یک برنامه عملیاتی را به واحد تضمین کیفیت دولتی ارائه کند، که وظیفه دارد بهبودها را از طریق ممیزی‌های نظارتی تأیید کند و وضعیت را به واحد صدور گواهینامه مرکز رویه سیستم‌های سلامت ملی گزارش دهد. NHSRC).