به افراد مسن و نقص ایمنی توصیه می شود در تامیل نادو از ماسک استفاده کنند


با توجه به افزایش مجدد موارد COVID-19، وزارت بهداشت به افراد دارای نقص ایمنی، افرادی که تحت درمان بیماری‌های غیرواگیر هستند و زنان باردار توصیه کرده است که از ماسک استفاده کنند.

مدیر بهداشت عمومی TS Selvavinayagam گفت: “در حال حاضر، ما یک توصیه عمومی صادر کرده ایم. سالمندان و کسانی که از مکان‌های شلوغ بازدید می‌کنند برای ایمنی خود از ماسک استفاده کنند.

روز پنجشنبه، 22 نفر در این ایالت به کووید-19 مثبت شدند. بر اساس بولتن منتشر شده از سوی ریاست صحت عامه و طب پیشگیرانه، در حال حاضر ۱۱۷ تن تحت تداوی هستند. بولتن افزود: در مجموع 403 نفر از نظر عفونت مورد آزمایش قرار گرفتند.

چند روز پیش، وزارت بهداشت توصیه‌ای مبنی بر افزایش موارد COVID در اندونزی، تایلند و همچنین در کرالا در روزهای اخیر صادر کرد.

مدیرکل خدمات بهداشتی وزارت بهداشت اتحادیه در یک کنفرانس ویدئویی خواستار تشدید نظارت شد.

روز چهارشنبه، وزارت بهداشت اتحادیه، آمادگی ایالت ها را بررسی کرد.

در همین حال، دولت ایالتی توصیه ای به همه معاونان خدمات بهداشتی صادر کرد تا نظارت را در تمام مراکز دولتی و خصوصی از عفونت هایی مانند آنفلوانزا، عفونت های حاد تنفسی حاد از طریق پلت فرم اطلاعات بهداشتی یکپارچه افزایش دهند.

به مقامات بهداشتی دستور داده شد تا طبق دستورالعمل دولت مرکزی آزمایش RT-PCR را برای موارد علامت دار ILI و SARI انجام دهند.

از بیمارستان‌های خصوصی نیز خواسته شد تا در صورت افزایش موارد کووید، آماده شوند.

به بیمارستان ها توصیه شد که از عملکرد تجهیزات و امکاناتی مانند ونتیلاتورها، کارخانه های اکسیژن، مخازن اکسیژن پزشکی مایع، سیستم خط لوله گاز پزشکی، متمرکز کننده های اکسیژن و جذب نوسان فشار اطمینان حاصل کنند.

در مراكز درمان عفونت، كاركنان بهداشت، پزشكان، بيماران و متصديان بايد از ماسك استفاده كنند.

این اداره از مقامات خود خواست تا آگاهی مردم را در مورد اهمیت شستن دست ها، پوشیدن ماسک در اماکن عمومی و پرهیز از مکان های شلوغ ایجاد کنند.