روال ورزش برای سالمندان – تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما، حفظ یک سبک زندگی فعال فواید زیادی دارد. مطالعات نشان می دهد که افراد مسنی که ورزش می کنند تعادل بهتری دارند و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری قلبی، دیابت، پوکی استخوان و آلزایمر کمتر است. نکته مهم این است که شکلی از ورزش را پیدا کنید که دوست دارید تا به احتمال زیاد به آن پایبند باشید.

میزان شدت تمرین بیشتر به سطح تجربه شما بستگی دارد تا سن شما. اگر نسبتاً پایدار هستید، احتمالاً هنوز برای درس‌های مربیگری انبوه آماده نیستید. در عوض، می‌خواهید با فعالیت‌های کم‌تأثیر زیر شروع کنید، که برای سالمندانی که تازه شروع به تمرینات ورزشی می‌کنند ایده‌آل هستند:

پیاده روی

شروع یک برنامه ورزشی به سادگی پیاده روی می تواند برای سلامتی شما مفید باشد. یک مطالعه معروف در هاروارد نشان داد که پیاده روی تنها سه روز در هفته خطر حمله قلبی را تا ۳۵ درصد کاهش می دهد.

یکی دیگر از دلایل مفید بودن پیاده روی برای افراد مسن این است که با بهبود تعادل به جلوگیری از سقوط کمک می کند. از آنجایی که هوا اغلب خیلی گرم یا خیلی سرد است و نمی‌توان به راحتی در فضای باز قدم زد، بسیاری از افراد در هر سنی ترجیح می‌دهند به باشگاهی بپیوندند که در آن بتوانند در داخل خانه قدم بزنند.

تمرینات تعادلی و قدرتی

تمرینات ساده زیادی وجود دارد که می توانید به طور معمول در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را بهبود ببخشید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی وجود دارد که می توانید اکنون انجام دهید:

  • به اطراف خزید
  • ایستادن روی یک پا در حالی که به صندلی چسبیده است
  • پرس دیواری
  • رول شانه
  • روی انگشتان پا بایستید

ورزش برای سالمندان

در حالی که تمرینات ساده پیاده روی و تعادل را می توان در هر مکانی انجام داد، پیوستن به یک کلاس ورزشی برای سالمندان یک راه عالی برای سازگاری با برنامه تمرینی خود و در عین حال کم کردن تاثیر آن است.

پیشنهادات درجه اول معمولاً شامل کلاس‌های ورزش در آب و همچنین نسخه‌های سبک برنامه‌های تناسب اندام محبوب مانند ZUMBA® است. برخی از کلاس‌های ارشد را می‌توان در حالت نشسته نیز اجرا کرد، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد.

هنگامی که به یک برنامه تمرینی کم‌تأثیر عادت کردید، ممکن است تصمیم بگیرید که کارها را افزایش دهید و کلاس‌های فشرده‌تری را به برنامه خود اضافه کنید.

ما علاوه بر کلاس‌های سالمندان و بسیاری برنامه‌های هیجان‌انگیز دیگر، کلاس‌های کیک بوکسینگ را نیز در شهرستان کمدن ارائه می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاس ها در هر یک از مکان های ما در سراسر جنوب جرسی، امروز با ما تماس بگیرید.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر